flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади заступника керівника апарату Нікопольського міськрайонного суду

02 листопада 2016, 17:37

ОГОЛОШЕННЯ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ

ТИМЧАСОВО ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ

 

 

02.11.2016 територіальне управління Державної судової адміністрації України в Дніпропетровській області оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади:

 

Заступник керівника апарату Нікопольського міськрайонного суду Дніпропетровської області

 

Вимоги до кандидата:

-           Наявність повної вищої освіти у галузі  знань  «Право»  за  спеціальністю  «Право»,  у галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» за спеціальністю  «Економіка»,  у  галузі знань «Управління та адміністрування» за спеціальностями: «Фінанси, банківська справа та страхування»,«Облік і оподаткування», «Менеджмент», «Публічне управління та адміністрування управління».

-           Вільне володіння державною мовою.

-           Знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про судоустрій та статус суддів», «Про запобігання корупції», «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», «Про доступ до судових рішень», «Про інформацію», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних», «Про статус народного депутата» «Про відпустки», Кодексу законів про працю України, Цивільно-процесуального кодексу України, Цивільного кодексу України, Кримінально-процесуального кодексу України, Кримінального кодексу України, Адміністративно- процесуального кодексу України, Адміністративного кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Бюджетного кодексу України, та інших законодавчих та підзаконних нормативно-правових актів, які застосовуються судами у процесі роботи.

-           Володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express) або з альтернативним пакетом Open Office. Навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет. Знання сучасних технологій з електронного урядування, вільне користування законодавчою базою ЛІГА:ЗАКОН, інформаційно-аналітичною системою «Кадри-WEB».

 

 

Функціонально-посадові обов’язки:

-           Участь в організації діяльності суду, відповідно до визначених керівником апарату суду обов’язків та завдань.

-           Виконує обов’язки керівника апарату суду під час його відсутності.

-           Збір і узагальнення пропозицій до проекту плану роботи суду, складає проекти планів роботи суду, контролює виконання відповідних розділів плану роботи суду.

-           Узагальнення пропозицій щодо складання номенклатури справ суду, за погодженням з керівником апарату формування номенклатури справ суду.

-           Організація роботи конкурсної комісії суду для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, дисциплінарну комісію за відповідними наказами керівника апарату суду.

-           Організація проведення навчань з працівниками апарату суду, вносить замовлення щодо потреб в підвищенні кваліфікації працівників апарату суду.

-           Організація роботи з наповнення Єдиного державного реєстру судових рішень, контроль за повнотою та дотриманням строків направлення копій судових рішень до Реєстру.

-           Контроль та здійснення організаційні заходи щодо впровадження                            в роботу суду інформаційних технологій, функціонування автоматизованої системи документообігу, використання засобів Інтернет, виконання завдань з фіксації судових процесів технічними засобами.

-           Контроль за здійсненням постійного оновлення інформації на власному офіційному веб-сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада України».

-           Забезпечення та контроль за своєчасністю отримання та відправлення офіційних електронних листів електронною поштою суду.

-           Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей суду.

-           Забезпечення ведення діловодства згідно Законів України «Про звернення громадян» та «Про доступ до публічної інформації».

 

Додаткові вимоги до кандидата:

вміння працювати з великим обсягом інформації, здатність виконувати одночасно декілька завдань, вміння ефективної комунікації, вміння працювати в команді та керувати командою, аналітичні здібності, дипломатичність, стресостійкість,  комунікабельність.

 

 

Для участі в конкурсі подається заява разом із такими документами:

1.     Копія паспорта громадянина України;

2.     Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3.     Письмова заява, у якій кандидат повідомляє, що до нього не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно нього відповідно до зазначеного Закону;

4.     Копія (копії) документа (документів) про освіту;

5.     Заповнена особова картка встановленого зразка (форма П2-ДС) з додатками;

6.     Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік;

У заяві для участі в конкурсі на заміщення вакантної посади державного службовця зазначається згода на обробку персональних даних.

 Документи приймаються в строк до 16 листопада 2016 року за адресою: 49070, м.Дніпро, вул. Дмитра Яворницького, 57, к. 507.

Документи, надані з пропущенням строку або надіслані поштою у останній день приймання документів не розглядаються.

Особа, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу:

 

Кравець Руслана Вячеславівна, телефон: (056) 745-07-19, адреса електронної пошти: kravets@dp.court.gov.ua